Lancia THEMA (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL) 177KM
Taka samo jak silniki spalinowe smarowania wymagają wszelkie przekładnie mechaniczne stosowane, w tym: ręczne skrzynie przekładniowe, mosty, osie, skrzynie redukcyjne, przekładnie hipoidalne czy mechanizmy różnicowe. Ze względu na szczególne warunki pracy, w postaci dużych nacisków jednostkowych, znacznej prędkości poślizgu kół i szerokiego zakresu temperatur pracy oleje przekładniowe muszą cechować się szczególnymi właściwościami. Parametry lepkościowe przekładniowych środków smarnych muszą mieścić się w takim zakresie, aby zapewnić odpowiednio trwały film olejowy przy niskich oporach podczas rozruchu. Zadaniem olejów przekładniowych jest ochrona przed korozją i zużyciem, niwelacja tarcia oraz odprowadzanie ciepła.
Świetnej jakości olej przekładniowy LIQUI MOLY Hochleistungs Getriebeöl GL3+ 75W80 przeznaczony jest przede wszystkim do stosowania w manualnych skrzyniach biegów pojazdów osobowych. Szczególnie dobrze sprawdzi się w mechanizmach, gdzie producent rekomenduje wydłużone przebiegi pomiędzy kolejnymi wymianami. Olej LIQUI MOLY Hochleistungs Getriebeöl GL3+ 75W80 zapewnia gładką zmianę przełożeń w każdych warunkach oraz znaczącą redukcję hałasu generowanego przez przekładnię. Produkt świetnie chroni przed korozją oraz zużyciem i cechuję się znaczną energooszczędnością.
Spełnia wymagania specyfikacji producentów:
· DAF;
· Iveco;
· Renault LKW;
· MAN 341 Typ E3;
· MAN 341 Typ Z3;
· ZF TE-ML 02D,08;
· Volvo 97305;
· Eaton Extenden Drain
oraz wymagania jakościowe:
· API GL3+.
Pojemność opakowania: 1 litr.