Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

FAQ

Na tej stronie znajdą Państwo listę najczęściej zadawanych pytań wraz z ich odpowiedziami. Pytania dotyczą zarówno sposobu zamawiania części, form dostawy i płatności, obsługi i realizacji zamówień, bezpieczeństwa i pozostałych istotnych aspektów związanych z zakupami w naszym sklepie i naszą działalnoscią. 

Jeśli nie znajdziecie Państwo tutaj odpowiedzi na trapiące Was pytanie  - prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Wśród nich znajdziecie Państwo odpowiedzi na następujące pytania (podzielone na 3 grupy w oparciu o etapy dokonywania zakupu):

 

 Przed zakupami:

 

Podczas zakupów:

 

Po zakupach:

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym z częściami samochodowymi Motocentrum.pl można złożyć na kilka sposobów:

 

1. Online poprzez sklep internetowy

Części można zamówić samodzielnie poprzez dodanie wybranych towarów do koszyka i postępowanie zgodnie z instrukacjami na naszego sklepu. Zamówienia internetowe można składać codziennie, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Jest to najszybszy i najprostszy sposób na złożenie zamówienia. W celu minimalizacji pomyłki w doborze właściwych części prosimy podac dane auta w formularzu zamówienia.

Wszystkie zamówienia złożone samodzielnie przez sklep internetowy zostaną zweryfikowane przez naszych konsultantów.

 

2. Telefonicznie

Nasi konsultanci dostępni pod numerem 22 266 88 60 (kilka kanałów rozmównych) czekają na Państwa telefony. Służą oni pomocą w poradzie i doborze odpowiednich części do Państwa pojazdów. Odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące produktów i warunków zakupu, a także przyjmą zamówienie i przekażą je do realizacji.

 

3. Mailowo lub Faxem

Zamówienie możecie również Państwo złożyć poprzez pocztę elektroniczną bądź faks.

W tym celu prosimy przesłać:

- specyfikację zamawianej części

- dane do realizacji i wysyłki zamówienia (osoba do kontaktu, telefon kontaktowy, ulica i numer domu, kod pocztowy, miejscowość)

- dane do wystawienia Faktury VAT

na adres poczty elektronicznej: bądź numer faksu 22 811 10 34. Prosimy pamiętać zamieścić w wiadomości specyfikację części i kompletne dane auta (marka, model, rocznik, typ, silnik, numer nadwozia - VIN), do którego ma być przeznaczona. Po otrzymaniu zamówienia - skontaktuje się z Państwem nasz konsultant w celu ustalenia szczegółów i potwierdzenia zamówienia.

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jak szukać części?

MotoCentrum.pl to sklep internetowy, który oferuje kilka sposobów znalezienia części i akcesoriów odpowiednich do danego auta. Klient w tym celu może wyszukać cześci poprzez:

  • konfigurator pojazdów - zamieszczony w lewym górnym rogu sklepu;
  • numeryczną wyszukiwarkę części (znajdującą właściwe towary na podstawie numerów OEM, lub numerów producenta części) - umieszczoną u góry strony.

 


Jeśli chcemy wybrać część przy pomocy konfiguratora pojazdów, należy:

  • wybrać markę swego pojazdu, np. Mazda.
  • następnie wybrać model samochodu, jego wersję (jeśli podano), rodzaj nadwozia (jeśli podano), typ auta i lata produkcji, np. 6 (GG) (2002.06- …)
  • na końcu określ wersję silnikową auta, a więc pojemność, typ, rodzaj napędu (jeśli podano) i moc silnika (KM), np. 2.0 DI 121 KM.


Jak już wybierzecie Państwo swoje auto, Państwa oczom ukażą się kategorie części i akcesoriów samochodowych. Wszystkie kategorie podzielone są na poszczególne grupy produktowe.
 

Gdy już wybierzemy daną grupę produktową, np. Tarcze hamulcowe, możemy ułatwić sobie wyszukiwanie produktów przy pomocy Opcji Przeglądania, dostępnych w lewej części strony. Dzięki nim, możemy wybrać interesującego nas producenta, cenę, rodzaj części i jej przeznaczenie (chociażby wybór osi – tylnej lub przedniej). Zawężamy w ten sposób wyszukiwanie i precyzyjniej możemy wybrać idealny dla nas produkt.

 Szczegółowy opis - z wizualizacją procesu wyszukiwania jest dostępny tutaj.

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dostępność towarów

W naszym sklepie internetowym, w opisie każdego produktu znajduje się informacja na temat Dostępności towarów. Zasadniczo wyróżniane są dwa statusy dostępności towarów: "Dostępny" oraz "Zapytaj o dostępność"

Status "Dostępny" oznacza, że w większości przypadków towar jest osiągalny na naszym lub magazynie naszego dostawcy.

Jeśli produkt wstępnie jest niedostępny - wyświetlona jest informacja "Zapytaj o dostępność". Wówczas możecie Państwo po kliknięciu wypełnić formularz i złożyć zapytanie dotyczące danej części. Nasi konsultanci przedstawią informację zwrotną (e-mailowo lub telefonicznie) nt. planowanego teminu uzupełnienia danej pozycji towaowej na magazynie. 

W naszym sklepie internetowym staramy się prezentować jak  najbardziej aktualne informacje na temat dostępności towarów. Jednak sprecyfka działalnosci sklepu internetowego, ciągła zmienność stanów magazynowych, nieustannie zwiększająca się baza towarowa sprawia że jest to utrudnione. 

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Koszty wysyłki

Bezpłatna dostawa obejmuje zamówienia wysyłane na terenie Polski o wartości przekraczającej 400 złotych brutto.

W przypadku tego rodzaju zamówień koszty przesyłki pokrywa sklep MotoCentrum.pl. Państwo płacicie jedynie za zamawiany towar.
Koszty dostawy w przypadku zamówień o wartości poniżej tej kwoty wynoszą odpowiednio:
 
16 zł brutto (płatność z góry: przelew bankowy lub płatności elektroniczne)
22 zł brutto w przypadku płatności za pobraniem (u kuriera w momencie odbioru przesyłki)
 
Wyjątek stanowią zamówienia elementów karoseryjnych. Przesyłki tego rodzaju traktowane są jako paczki gabarytowe. W tym przypadku koszt przesyłki lub zwolnienie z niej może być wyceniane indywidualnie przez sklep MotoCentrum.pl po uprzednim kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
 
Standardowo wynoszą one odpowiednio:
40 zł brutto (wysyłka zderzaków, błotników, pasów przednich)
50 zł brutto (pokrywy silnika i inne wielkogabarytowe części karoseryjne)

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Wysyłka do warsztatu

W trosce o Państwa wygodę zapewniamy możliwość dostawy części wprost do warsztatu, w którym będziesz realizował zamówienie. Takie rozwiązanie zapewnia:


Wygodę. Nie musisz umawiać się indywidualnie z kurierem odnośnie godzin dostawy, ani transportować samodzielnie części do warsztatu.

Szybkość. Mając części w warsztacie, mechanik może od razu zabrać się do naprawy Twojego auta.

Oszczędność. Oferujemy niższe koszty dostawy w przypadku wartości paczki nie przekraczającej kwoty do darmowej przesyłki. Poza tracisz czasu ani pieniędzy na samodzielne transportowanie części do mechanika.

 

W trakcie rejestracji na stronie naszego sklepu bądź bezpośrednio przy składaniu zamówienia możesz ustawić w ustawieniach swojego konta „Dane dostarczenia przesyłki”. To właśnie w tym miejscu możesz wpisać adres warsztatu, w którym dokonywana będzie naprawa. Wraz z paczką warsztat otrzyma fakturę z Twoimi danymi i informacją, że części są dla Ciebie.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  

Godziny składania zamówień

Zamówienia składane online poprzez sklep internetowy, pocztę elektroniczną i fax można składać 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.

 

Zamówienia telefoniczne składane są przyjmowane przez naszych konsultantów, którzy czekają na Państwa telefony od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w sobotę, w godzinach 9.00-17.00.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zależy od zamówionego towaru. Generalnie dokładamy wszelkich starań, aby Klient jak najszybciej otrzymał swoje zamówienie, nawet na następny dzień po dokonaniu zakupu.

Termin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi 2 dni robocze od momentu jego złożenia.

Należy pamiętać, że wszelkie zamówienia płatne przy odbiorze (za pobraniem) muszą zostać potwierdzone elektronicznie lub telefonicznie przez pracownika sklepu i Klienta. Z kolei gdy forma płatności to przelew bankowy bądź inny przekaz pieniężny, czas realizacji zamówienia liczymy od momentu zaksięgowania wpłaty, a nie złożenia zamówienia.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  

Prezentowane ceny i ich negocjacja

 

Wszystkie ceny produktów, dostępnych na stronie Motocentrum.pl, są cenami brutto. Ceny te są ostateczne, więc możliwość uzyskania rabatu jest mocno ograniczona, również ze względu na to, iż nasze ceny wyjściowe należą do najniższych na rynku.

 

Czasem jednak możesz postarać się poprosić o rabat, jeśli jest to Twój kolejny zakup w naszym sklepie i dotyczy on określonych produktów. Kto wie, jeśli przekonasz naszego konsultanta, być może uzyskasz obniżkę na zakupiony towar w Motocentrum.pl.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Wysyłka inną firmą kurierską

W określonych przypadkach możemy wysłać paczkę inną firmą kurierską niż DPD, jednakże muszą zostać spełnione dwa warunki – nie może być to paczka pobraniowa (a więc musi zamówienie musi zostać wcześniej zapłacone) a wszelkie koszty dostawy pokrywa sam Klient.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Przechowalnia

W naszym sklepie istnieje funkcja dodania towaru do Przechowalni. W tym celu naciskamy na przycisk Przechowaj, znajdujący się pod zdjęciem produktu.

Przechowalnia to bardzo przydatna funkcja, która pozwala na dodanie danego towaru na listę, w sytuacji gdy nie chcemy go kupować, ale być może będzie on nam potrzebny w przyszłości. Jest to bardzo użyteczne, gdyż pełni to funkcję przypominającą o kupnie danego towaru, a ponadto pozwala nam zapamiętać jego parametry, a trzy że mamy możliwość śledzenia jego dostępności.

Do Przechowalni można dodać każdy produkt, obojętnie czy jest on dostępny czy niedostępny. Czas znajdowania się towarów w przechowalni jest nieograniczony i w każdej chwili możesz je usunąć. Jest to funkcja opcjonalna i nie ma żadnego związku z koszykiem Klienta ani bieżącymi zamówieniami.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  

Jakość części i towarów

Wszystkie części, dostępne na stronie Motocentrum.pl są oryginalne, nowe i posiadają firmowe pudełka, a także gwarancję fabryczną producenta.


Oferujemy części tylko i wyłącznie znanych i renomowanych producentów, którzy charakteryzują się najwyższą jakością, co potwierdza ich pozycja na rynku. W bogatej ofercie sklepu znajdują się zarówno części producentów działających na rynku aftermarket (części zamiennych) jak i OEM (części oryginalnych, na tzw. „pierwszy montaż”).


Nasze produkty spełniają wszystkie normy i posiadają wszelkie certyfikaty "Zgodności Jakościowej", przez co są zgodne z unijnym ustawodawstwem. Dzięki temu, każdy użytkownik w UE może je bez przeszkód zamontować do swojego pojazdu, bez ryzyka utraty gwarancji producenta samochodu.


Części oferowane przez Motocentrum.pl odznaczają się najwyższą jakością, trwałością i łatwością montażu. Dzięki atrakcyjnym cenom i starannie wyselekcjonowanym dostawcom jesteśmy w stanie oferować części w niezwykle przystępnych cenach.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Wiarygodność sklepu

MotoCentrum.pl to własność spółki UCANDO Sp. z o. o. – jednego z grona największych podmiotów zajmujących się handlem częściami samochodowymi.

Motocentrum.pl tworzy zespół młodych, kreatywnych i pasjonujących się się motoryzacjią ludzi. Posiadamy spore doświadczenie w dystrybucji części samochodowych, handlu internetowym i administracji portali internetowych.

Nasz serwis korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych w zakresie doboru części i obsługi klientów oraz logistyki. Dzieki odpowiednim narzędziom zapewniamy dokładną identyfikację części do Państwa modelu auta, oraz dostarczenie jej pod wybrany adres. Nasi konsultanci w każdej chwili służą pomocą i sprawdzą każde zamówienie.

Sprzedajemy części wyłącznie oryginalne, w fabrycznych opakowaniach, znanych i renomowanych producentów. W naszej ofercie znajduje się ponad 2 000 000 produktów do samochodów osobowych, terenowych, sportowych i dostawczych. Serdecznie zapraszamy do bezpiecznych zakupów z darmową dostawą w naszym sklepie.

Sklep internetowy MotoCentrum.pl, Ucando Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Staniewicka 22, 03-310 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000510989, NIP: 5252587846, REGON: 147265339 o kapitale zakładowym w wysokości 100,000 złotych

 

 

 

 

Do góry

 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

Bezpieczeństwo i formy płatności

W naszym sklepie zapłacić można w następujący sposób:

  • gotówką/kartą płatniczą – odbiór osobisty w punkcie firmy,
  • przelew-przedpłata – wybierając taką formę płatności, należy dokonać przelewu na podane konto bankowe sklepu Motocentrum.pl. Gdy wpłata zostanie zaksięgowana, wysyłamy paczkę do Klienta,
  • za pobraniem – ten rodzaj płatności to wygodny sposób płatności, który polega na tym, że płacimy gotówką kurierowi wtedy, gdy ten doręczy nam paczkę,
  • płatność elektroniczna lub karta kredytowa – przy pomocy systemu dotpay.


Każdy z podanych sposobów jest w 100% bezpieczny i zapewnia Klientowi wygodę. Płatności elektroniczne obsługuje znany, polski system internetowy Dotpay, znany ze współpracy z największymi sklepami internetowymi w Polsce. Zakupy polegają na wybraniu Twojego banku i przekierowaniu na stronę, gdzie po zalogowaniu można dokonać płatności. System wykorzystuje wszystkie niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i protokół https.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Bezpieczeństwo i formy wysyłki

Nasze paczki pakujemy tak, aby zawsze docierały do klienta nieuszkodzone, w niezmienionej formie. Nasi magazynierzy korzystają z kartonów, wypełniaczy a paczka z zewnątrz zawsze oklejona jest folią i firmową taśmą. Jeśli paczka nosi ślady otwarcia, należy odmówić jej przyjęcia, bowiem później mogą wystąpić problemy z reklamacją w firmie kurierskiej.



Wszystkie przesyłki w naszym sklepie obsługuje firma DPD. W zależności od wybranej formy płatności wysyłamy paczki zwykłe i pobraniowe, których termin doręczenia zazwyczaj wynosi 24h (aczkolwiek w pewnych przypadkach czas ten może się wydłużyć).

  

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Faktura VAT

Do każdego zamówienia, złożonego w naszym sklepie, dołączamy fakturę VAT wystawioną na dane podane przy złożeniu zamówienia. Faktura obejmuje wszystkie produkty kupione w ramach danego zamówienia, koszty wysyłki i zawiera datę wysyłki towaru, której nie można zmieniać.

Istnieje możliwość zmiany danych na fakturze VAT (np. w przypadku błędu w nazwie firmy, czy adresie), jednakże tylko i wyłącznie, jeśli chęć tę zgłosimy w tym samym miesiącu, w którym złożone było zamówienie.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zapłata przelewem - numer konta bankowego

Pełne dane potrzebne do wykonania przelewu wraz z numerem konta bankowego wysyłane automatycznie są na adres e-mail klienta podany podczas rejestracji, w Potwierdzeniu złożenia zamówienia.

W przypadku tej formy płatności, zamówienie zostanie wysłane bezpośrednio po tym, jak pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie bankowym sklepu.

 

Jeśli po złożeniu zamówienia w ciągu kilku minut na swoją skrzynkę e-mail nie otrzymacie Państwo wiadomości zawierajacej Potwierdzenia złożenia zamówienia, prosimy sprawdzić folder SPAM lub skontaktować się z nami.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Godziny dostawy

DPD, firma kurierska obsługująca przesyłki Motocentrum.pl, dostarcza paczki w godzinach 9-17, od poniedziałku do piątku.

Sklep Motocentrum.pl nie ma żadnego wpływu na godzinę doręczenia paczki. Pracownik firmy kurierskiej skontaktuje się bezpośrednio z Państwem na kilka godzin przed doręczeniem przesyłki, w celu ustalenia konkretnego terminu dostawy.

W razie jakichkolwiek wątpliwości należy kontaktować się z odpowiednim oddziałem firmy kurierskiej, podając indywidualny numer listu przewozowego. Niezbędne dane kontaktowe i numer listu przewozowego znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia przez MotoCentrum.pl.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Odbiór osobisty

W sklepie MotoCentrum.pl istnieje opcja odbioru osobistego zamówienia. W tym celu należy zaznaczyć opcję „Odbiór osobisty” przy składaniu zamówienia samodzielnie poprzez sklep internetowy, bądź poinformować o tym konsultanta – jeśli składamy zamówienie telefonicznie.

Punkt odbioru osobistego MotoCentrum.pl znajduje się w Warszawie, przy ul. Staniewickiej 22 (pierwsze piętro). Zobacz mapkę dojazdu.

Warunkiem koniecznym do odbioru towaru, jest otrzymanie informacji na adres e-mail lub telefon, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Bez otrzymania tego rodzaju wiadomości - prosimy nie zgłaszać się po odbiór towaru.

Jeśli nie macie Państwo takiej informacji, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (nawet jeśli towary oznaczone są jako dostępne, bowiem transport z centralnego magazynu zwykle zajmuje 24h).

Towar należy odebrać w ciągu 5 dni od wpłynięcia wiadomości, że jest on gotowy do odbioru – jeśli do tego czasu nie zgłosicie się Państwo po zamówienie, będziemy zmuszeni je anulować.

Po zamówienia ze statusem "Gotowe do odbioru" można zgłaszać się od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9.00-17.00.

W przypadku zamówień odbieranych osobiście obowiązuje płatność gotówką lub kartą płatniczą.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ochrona danych osobowych

Państwa dane osobowe wykorzystywane są tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Wszelkie transakcje za pośrednictwem kart kredytowych są poufne, a dostęp do numerów kart mają tylko banki rozliczające transakcje.

Dane naszych Klientów nie są udostępniane innym podmiotom w celach marketingowych.

Ponadto, każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronach www.motocentrum.pl za pośrednictwem panelu Moje Konto. Przy pomocy systemu klient po rejestracji ma pełny wgląd do swoich danych oraz całkowitą zdolność do ich zmiany. Powierzone nam przez Ciebie dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z poniższymi ustawami:

  • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
  • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Gwarancja części

Każdy towar, kupiony w naszym sklepie, posiada pełną gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. W informacjach na temat danego produktu znajdziecie Państwo obowiązujący okres gwarancji, który nie jest krótszy niż rok – chyba, że kryterium obowiązywania gwarancji jest przebieg samochodu.

W trosce o Państwa satysfakcję, towary, które można kupić w naszym sklepie, są wysokiej jakości i zazwyczaj posiadają dwuletnią, a nawet trzyletnią gwarancję. Czas trwania gwarancji jest zależny od rodzaju produktu, jednak nigdy nie krótszy niż rok, i nie dłuższy niż 3 lata.

Wszelkie warunki reklamacji znajdziesz na stronie Zwroty części, wymiany i reklamacje.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Co z gwarancją fabryczną auta?

Czy montaż naszych części nie spowoduje utraty fabrycznej gwarancji producenta auta? Mamy dobrą wiadomość – absolutnie nie! Od czasu wejścia w życie dyrektywy Komisji Europejskiej o nazwie GVO (Block Exemption of Regulation 1400/2002) każdy użytkownik auta ma pełną dowolność w tym, gdzie będzie serwisował swoje auta i jakie części będzie kupować. Nie jest ważne więc, czy skorzystasz z części OEM z logo producenta pojazdu, zamienników producentów produkujących na tzw. pierwszy montaż czy części o porównywalnej jakości co oryginalne. W każdym z tych przypadków nie tracisz gwarancji.

Klient ma również pełną dowolność w wyborze miejsca, gdzie odbędzie się wymiana tychże części – ASO czy niezależny warsztat samochodowy. Muszą zostać jednak spełnione określone wymogi formalne (np. wykonanie przewidzianych przez producenta auta przy konkretnym kilometrowym przebiegu czynności opisanych w książce gwarancyjnej pojazdu) a schemat wymiany musi postępować przy użyciu podobnych środków, co w ASO.

 

 

Na podstawie przepisów GVO (BER 1400/2002) możemy wyróżnić następujące rodzaje części:

 

 

  • Części Oryginalne stosowane w pierwszym montażu auta sygnowane logo producenta pojazdu;

 

 

  

 

Montaż nie powoduje utraty gwarancji

  • Części Oryginalne wytwarzane przez producentów będących dostawcami części na pierwszy montaż, np. Valeo, Bosch, Meyle, Hella, Magnetti Marelli, GMB i inni;
  • Części porównywalnej jakości, których wytwórca oświadcza, że są one tej samej jakości co komponenty użyte do montażu auta np. części marki BluePrint;
  • Pozostałe części zamienne.
Montaż może powodować utratę gwarancji pojazdu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Stan realizacji zamówienia

Stan realizacji Państwa zamówienia można w każdej chwili sprawdzić, wchodząc w panel Moje Konto i logując się do sklepu. W panelu tym widoczne jest zestawienie wszytskich zamówień złożonych w naszym sklepie. Przy kazdym z nich podany jest również aktualny status zamówienia.

W razie wszelkich wątpliwości można skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta przy pomocy adresu e-mail bądź na numer telefonu 22 266 88 60.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Gdzie jest moja paczka?

Zwykle czas doręczenia wynosi 1-2 dni robocze. Jeśli ten okres miałby się wydłużać, albo po prostu chcecie Państwo dowiedzieć się gdzie aktualnie znajduje się paczka, można to zrobić za pomocą strony internetowej naszego kuriera – firmy DPD. Na stronie www.dpd.com.pl znajduje się system namierzający przesyłki – wystarczy podać numer listu przewozowego, który znajdziecie Państwo w mailu od nas potwierdzającym wysłanie paczki.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeśli kurier mnie nie zastanie

Gdy zdarzy się tak, że nie będziecie Państwo dostępni pod adresem doręczenia w chwili gdy kurier dowiezie paczkę, podejmie on telefoniczną próbę umówienia się z Państwem na inny, dogodny termin dostawy. Z przyczyn jednak od nas niezależnych nie możemy zagwarantować, że druga próba doręczenia przesyłki odbędzie się jeszcze tego samego dnia.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Duplikat faktury VAT

Na życzenie Klienta istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. W tym celu należy skontaktować się na , podając numer zamówienia i/lub szczegóły dotyczące tego zamówienia.

Duplikat faktury VAT wyślemy na podany adres e-mail Klienta.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zmiana danych na fakturze

W przypadku wystąpienia pomyłki w podanych do faktury VAT danych, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Klient powinien wystawić notę korygującą.

Warunki są dwa – zmiana powinna dotyczyć drobnych błędów (całkowita zmiana faktury jest niemożliwa) a Klient w celu skorygowania błędów powinien zgłosić się do sklepu w tym samym miesiącu rozliczeniowym, w którym składane było zamówienie.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Reklamacje i zwroty

Wszelkie informacje na temat reklamacji i zwrotów znajdziecie Państwo na stronie Zwroty części, wymiany i reklamacje.

 

 

Do góry

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy odbywa się do 10 dni roboczych po weryfikacji towaru przez Dział Zwrotów i Reklamacji sklepu. Zwrot środków Klienta odbywa się w następujący sposób:

  • w przypadku płatności kartą – zwrot następuje poprzez cofnięcie środków na konto karty;
  • w przypadku przelewu internetowego „on-line” - zwrot następuje na konto bankowe, z którego otrzymaliśmy przelew;
  • w przypadku przelewu tradycyjnego lub paczki pobraniowej – Klient w celu otrzymania środków powinien skontaktować się ze sklepem, podając dane konta bankowego, na które mają być zwrócone środki. Może to zrobić, umieszczając dane konta na formularzu zwrotu bądź wysyłając je na adres e-mail sklepu.

 

 

Do góry

 

 

Kup część

Wybierz swój samochód

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty
Zamów części 801 000 184
22 266 88 60
Poczta elektroniczna
MotoCentrum.pl to sklep z częściami samochodowymi z wieloletnim stażem na rynku. W ofercie znajdziecie Państwo tanie akcesoria oraz auto części znanych i cenionych producentów. Bogata baza marek samochodowych.
Copyright © 2009-2017 MotoCentrum.pl