Silniki motocyklowe znacznie odbiegają warunkami pracy i konstrukcją od typowych jednostek samochodowych, dlatego potrzebują specjalnego oleju. Główna różnica tkwi w obiegu smarnym, który w jednostkach napędowych motocykli jest wspólny dla silnika, skrzyni biegów i układu sprzęgła. Dlatego oleje motocyklowe muszą łączyć w sobie cechy silnikowych, hydraulicznych i przekładniowych środków smarnych. Oprócz tego motocykle eksploatowane są ze znacznie większymi prędkościami obrotowymi niż samochody.
Całkowicie syntetyczny olej motocyklowy CASTROL Power 1 Racing 4T 10W50 dedykowany jest szczególnie do nowoczesnych silników, z dalece zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Unikalna receptura została opracowana na podstawie doświadczeń z torów wyścigowych – motocykl utrzymuje stałą moc i przyspieszenie nawet podczas długotrwałej jazdy z krytyczną prędkością obrotową. Formuła TriZone Technology doskonale chroni silnik, skrzynię biegów i sprzęgło oraz czyni ich pracę niezwykle delikatną i precyzyjną. Stosowanie oleju CASTROL Power 1 Racing 4T 10W50 pozwala na długie użytkowanie jednostki napędowej bez spadków mocy.
Lepkość wg SAE: 10W50.
Spełnia wymagania specyfikacji producentów:
· Husqvarna 4T;
· BMW Special Approval for HP-2 Sport
oraz wymagania jakościowe:
· API SL;
· JASO MA2.
Pojemność opakowania: 1 litr.