W jednostkach napędowych, w których niezbędne jest wydajne smarowanie, skuteczne chłodzenie oraz optymalna ochrona doskonale sprawdzi się olej półsyntetyczny ELF Competition/Evolution 700 STI 10W40 4 litry. Środki tego typu powstają na bazie zarówno olejów mineralnych, jak i syntetycznych z produktów destylacji ropy naftowej i są poddawane rozbudowanemu uszlachetnieniu.
ELF Competition/Evolution 700 STI 10W40 to olej przeznaczony do stosowania w najnowszych jednostkach napędowych o konstrukcji wielozaworowej, wolnossących, z turbodoładowaniem, katalizatorem lub bez. Doskonale sprawdzi się w silnikach zasilanych paliwem bezołowiowym oraz gazem LPG, a także w jednostkach wysokoprężnych najnowszej generacji. Dzięki swym doskonałym właściwościom ELF Competition/Evolution 10W40 będzie niezastąpiony zarówno podczas jazdy miejskiej, jak i na autostradzie oraz w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Wypełnienie standardów i specyfikacji
- ACEA: A3 / B4
- API: SL / CF
- Mercedes: 229.1
- RN0700 - RN0710
- Volkswagen - WV 501.01 - 505.00
Zalety Oleju ELF Competition/Evolution 700 STI 10W40
Produkt marki ELF zapewnia optymalną płynność w niskich temperaturach, oszczędzając podczas rozruchu silnika akumulator. Olej ELF Competition/Evolution 700 STI 10W40 umożliwia natychmiastowe smarowanie oraz zabezpieczenie elementów jednostki napędowej przed zużyciem, a także szybkie osiągnięcie wymaganej temperatury pracy. Wpływa on również na znacznie cichszą pracę rozrządu, szczególnie w jednostkach z hydraulicznym sterowaniem zaworów. Olej półsyntetyczny ELF Competition/Evolution 700 STI 10W40 4 litry posiada bardzo wysoki wskaźnik lepkości, dzięki czemu możliwe jest optymalne smarowanie silnika w wysokich temperaturach, przy dużych obrotach i pod zwiększonym obciążeniem. Redukuje on powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów w komorze silnika, a także zapewnia doskonałe właściwości antykorozyjne oraz antypienne.
Zalecenie stosowania ELF Competition/Evolution 700 STI 10W40
Olej jest rekomendowany do stosowania w silnikach samochodów marki Renault, Volkswagen oraz Mercedes, a także w wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych jednostkach innych samochodów osobowych oraz lekkich pojazdach dostawczych.