Płyny dedykowane do stosowania w przekładaniach automatycznych całkowicie odbiegają właściwościami fizycznymi i chemicznymi od konwencjonalnych olejów przekładniowych. Muszą być odporne na niezwykle wysokie ciśnienie i temperatury, które panują we wnętrzu kanałów olejowych automatycznej skrzyni biegów, która zmienia przełożenia poprzez zmiany ciśnienia i kierunku przepływu oleju. Oprócz tego olej musi zapewniać aktywną ochronę przeciwzużyciową i antykorozyjną, a także chłodzenie. Większość producentów automatycznych skrzyń biegów rekomenduje wymianę oleju po przejechaniu od 30 000 do 60 000 kilometrów, obowiązkowo wraz z filtrem oleju.
Płyn do automatycznej skrzyni biegów Mobil ATF 220 DEXRON II wyrafinowano ze skrupulatnie wybranych mineralnych baz olejowych, które wzbogacono pakietem domieszek uszlachetniających np. antyoksydantów, inhibitorów korozji czy dodatków przeciwzużyciowe. Olej Mobil ATF 220 DEXRON II ułatwia szybką i precyzyjną zmianę przełożeń nawet w bardz0 wyeksploatowanych skrzyniach, idealnie zabezpieczna przed zużyciem i doskonale oczyszcza z wszelkich szlamów i osadów. Produkty do skrzyń automatycznych Mobil utrzymują swoje parametry nawet w skrajnie niskich temperaturach. Olej Mobil ATF 220 Dexron II jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi, powszechnie stosowanymi typami uszczelnień. Dedykowany do użytku w automatycznych skrzyniach biegów, wybranych typach skrzyni manualnych, hydraulicznych układach wspomagania kierownicy oraz wszelkich układach hydraulicznych pojazdów i maszyn, które potrzebują oleju o podobnej specyfikacji.
Spełnia wymagania specyfikacji producentów:
· MB-Approval 236.7;
· MAN 339 TYPE V-1;
· MAN 339 TYPE Z-1;
· VOITH TURBO H55.633536 (G607);
· ZF TE-ML-04D/11A/14A;
· Allison C-4;
· Renk Doromat;
· Caterpillar TO-2;
· Ford M2C163-A;
· GM Type A Suffix A
oraz wymagania jakościowe:
· Dexron II.
Pojemność opakowania: 4 litry.